söndag 19 januari 2014

Äntligen vinter


Vackert förfall, eller hur? I ena änden av en gammal åker finns den här lilla ladan, eller före detta ladan får man väl nästan säga vid det här laget. Här går jag ofta förbi och varje gång undrar jag över människorna som har arbetat här. Vilka var de? Vad tänkte de?


Rödaste nypon mot snön är väl också fantastiskt!


Torra fröställningar tycker jag också om. Någon gång ska jag lära mig fotografera på riktigt och ta en massa bilder på naturen omkring mig!


Tomma holkar på rad. Men om inte alls för lång tid hoppas jag att de blir befolkade igen. Eller befåglade.


Ibland går jag runt vår lilla gård och förundras över hur olika den ser ut från olika håll.


Tyvärr började kameran i min mobil strejka när jag skulle ta den här, men kanske att man kan se ändå... Ser ni löven som har börjat spricka ut mitt i kylan och snön? Konstigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar